+389 78 58 44 48
info@ecommerce.mk

Новости

10 факти за алгоритмите на Instagram што треба да ги знаете

This is How The Instagram Algorithm Works in 2021

Постојат повеќе алгоритми на Instagram кои работат низ целата апликација

  1. Постојат повеќе алгоритми на Instagram кои работат низ целата апликација
  2. Алгоритамот за почетната страна го одредува рангирањето на постовите засновано врз четири клучни фактори
  3. Алгоритмот за почетната страна исто така ја разгледува веројатноста за пет „важни“ интеракции
  4. Додавањето на некој во вашата close friends листа го зголемува нивното рангирање
  5. Времето кога објавувате е важен сигнал, но не и единствениот сигнал
  6. Сите видови на профили се третираат еднакво (Personal, Business и Creator)
  7. Секој коментар се смета како интеракција
  8. Бројот на интеракции во првите 30 минути од објавување не го одредува рангирањето на вашата содржина
  9. Алгоритмот на почетната страна не го претпочита видеото пред фотографиите
  10. Ботовите и ‘договорените’ коментари не функционираат

Постојат повеќе алгоритми на Instagram кои работат низ целата апликација

Често ќе слушнете дека алгоритмот на Инстаграм се реферира како единствен концепт, но всушност, во игра се повеќе алгоритми.

На пример, алгоритмот на почетната страна на Инстаграм е различен од алгоритмот на Explore делот од Инстаграм, а алгоритмот „IGTV“ е различен од алгоритмот „Instagram Reels“.

Додека секој алгоритам е малку поинаков за секое искуство, сите тие работат на истиот принцип: да обезбедат содржина што корисниците најверојатно ќе ја сметаат за интересна.

Алгоритамот за почетната страна го одредува рангирањето на постовите засновано врз четири клучни фактори

Во неодамнешниот Instagram Live, Адам Мосери, раководител на Инстаграм, сподели точно како работи алгоритмот на Instagram feed.

За време на овој Instagram Live, Мосери ги откри најважните фактори кои ги зема предвид алгоритмот на Инстаграм:

Информации за самиот пост: Дали е тоа фотографија или видео? За кој предмет станува збор? Дали има многу лајкови?

Информации за оној што објавува: Дали се тие пријател? Дали тие често објавуваат?

Ваша активност: Дали имате тенденција да гледате многу видеа? Со која содржина обично се занимавате?

Вашата историја на интеракција: Дали ги лајкнувате или коментирате многу на објавите кај оној што објавува?

Врз основа на овиее информации, алгоритмот пресметува колку е веројатно некој да има интеракција со некоја објава, позната како резултат од интерес, што на крајот го одредува редоследот по кој се прикажуваат објавите во нечија најава.

Алгоритмот за почетната страна исто така ја разгледува веројатноста за пет „важни“ интеракции

За време на Live, Мосери сподели и кои интеракции се „важни“ за алгоритмот на Instagram.

Овие клучни интеракции се земени предвид од алгоритмот при одредување на рангирањето на објавите на почетната страна:

Поминато време: Дали ќе потрошите време гледајќи ја објавата?

Like: Колку е веројатно да стиснете ‘like’ на објавата?

Коментар: Колку веројатно е да коментирате на објавата?

Зачувување: Колку е веројатно да ја зачувате објавата?

Отворање на профилот: Колку е веројатно по гледање на објавата да го отворите профилот на оној што ја објавил?

Ако алгоритмот пресмета дека некој веројатно нема да изврши некоја од овие интеракции на објавата, таа ќе биде депоритизирана на нивната почетна страна.

Додавањето на некој во вашата Close Friends листа го зголемува нивното рангирање

Додавањето некого на вашата Close Friends листа е исто така индикатор за алгоритмите на Instagram.

Ако додадете некој на вашата Close Friends листа, веројатно е дека нивните објави и stories ќе ви се појавуваат први кога ќе ја отворите апликацијата.

Од друга страна, ако наведете дека не ве интересира одредена објава на Explore страницата, вие ефикасно го деприоритизирате тој тип на содржина со алгоритмот на Instagram.

Времето кога објавувате е важен сигнал, но не и единствениот сигнал

Кога станува збор за алгоритмите на Instagram, важна е навременоста (т.е. кога е споделена објава).

Сепак, тоа не е единствениот сигнал – „почетната страна е отприлика, но не и строго хронолошка“, објаснува Мосери.

Ова значи дека објавата може да се прикаже пред некоја што е објавена пред неа, ако алгоритмот утврди дека има повисок резултат на интерес од страна на тој корисник.

Сепак, како што поминува повеќе време, рецентноста (или недостатокот на тоа) ќе го надминува интересот – и алгоритмот наместо тоа ќе фаворизира нови објави.

Сите видови на профили се третираат еднакво (Personal, Business и Creator)

Во низата stories на создавачите на Instagram, тие потврдија дека сите типови објави се третираат еднакво кога станува збор за алгоритмите.

Ова значи дека можете да имате personal, business или creator профил, – и тоа не прави никаква разлика во тоа како функционира вашата содржина.

 5 Instagram Algorithm Myths: Debunked!

Префрлувањето на вашиот профил кон Business ви овозможува да добиете повеќе сознанија за тоа каква интеракција има вашата содржина со корисниците на Instagram.

Секој коментар се смета како интеракција

Еден од најдолгите митови за алгоритмот на Инстаграм е дека не ги смета за интеракција коментарите со должина помала од три збора.

Што е реалноста? Сите коментари се земени предвид, дури и ако содржат само емоџи или две.

Всушност, сè зависи од индивидуалниот корисник. Ако тие редовно имаат интеракција со вашата содржина, шансите се дека ќе рангирате повисоко на нивната почетна страна.

5 Important Facts About the Instagram Algorithm

Коментарите се важен индикатор за ангажман на корисниците за алгоритмот на Instagram, затоа имајќи го ова на ум, добра идеја е редовно да одговарате на вашите коментари.

Ова не само што ќе ги задржи разговорите активни на вашите објави, туку и покажува на вашата публика дека сте ангажирани – што може да биде одлично за промовирање на повеќе интеракции.

Бројот на интеракции во првите 30 минути од објавување не го одредува рангирањето на вашата содржина

Instagram потврди дека бројот на интеракции што ги добива постот во првите 30 минути не го одредува рангирањето на фидот.

Како што споделивме погоре, алгоритмот на фидот го одредува рангирањето по објавување засновано врз четири клучни фактори и тие не се ограничени на првите 30 минути од објавата.

Сепак, добра идеја е да ги споделувате своите објави усогласено со тоа кога е најверојатно дека вашата публика ќе има интеракција со вашата содржина.

Алгоритмот на почетната страна не го претпочита видеото пред фотографиите

Алгоритмот за почетната страна на Instagram нема воопшто пристрасност помеѓу објавата на фотографии и видео содржината.

 5 Instagram Algorithm Myths: Debunked!

Сепак, видео содржината е обично попривлечна и добива повеќе „поминато време“ на објавата од страна на публиката, два важни индикатори за алгоритмот.
Како таква, видео содржината генерално го надминува перформансот на фотографијата во апликацијата – клучен фактор што треба да се земе предвид.

Ботовите и ‘договорените’ коментари не функционираат

Благодарение на алгоритмот за машинско учење на Instagram, лажните интеракции (како што се користење на ботови или коментари) секогаш ќе бидат идентификувани и рангирани како такви.

Во Q&A сесија на Instagram Stories, Instagram сподели дека најдобриот начин да се изгради одржлив ангажман е да се биде автентичен и транспарентен на платформата.

Градењето на вистински однос со вашите следбеници е најмоќниот начин да го „хакирате“ алгоритмот и да ја натерате вашата публика постојано да има интеракција со вашата содржина!

Извор: Later.com

Post a comment