Германија: Е-трговијата во 2021 вредна 99 милијарди евра
Германската е-трговија помина низ силен раст во 2021 година. Бруто-продажбата на производи за е-трговија изнесувала 99,1 милијарди евра, што е раст од 19% во споредба со 2020 година. Речиси секое седмо евро што е достапно за германските потрошувачи за трошоци за домаќинствата е потрошено на производи купени онлајн.
Развојот на е-трговијата во Германија
Во 2020 година, е-трговија во Германија била вредна 83,3 милијарди евра, што е раст од 14,6% во споредба со претходната година. Така, растот од 19% годинава е значително поголем. Кога ќе се пресметаат дигиталните услуги, вкупната вредност на е-трговијата достигнува дури 107,1 милијарди евра.
Е-трговијата стана „новото нормално“
Значителниот раст на бруто-продажбата на производи во германската е-трговија покажува дека е-трговијата стана „нормална“ во земјата, според Асоцијацијата за е-трговија Bevh. „Ковид-19 пандемијата продолжува да го става општеството и трговијата во вонредна состојба, но дигиталната трговија враќа малку нормалност со сигурно снабдување со производи.
„Трговијата без е-трговија е незамислива“
Е-трговијата сè повеќе се доживува како нормална и вообичаена. Нејзиниот раст се стабилизира на високо ниво по големиот отскок на почетокот на пандемијата, што покажува дека придобивките од е-трговијата, како што се поголемиот избор и подобрата услуга, се тука да останат. Трговијата без е-трговија е веќе незамислива, ниту за потрошувачите ниту за трговците.“, објаснува Геро Фурххајм, претседател на Bevh.
Зголемена фреквенција на нарачки
Најмалку 96,3% од купувачите биле „задоволни“ и „многу задоволни“ од нивните нарачки. Дополнително, 40,9% од испитаниците изјавиле дека нарачале онлајн повеќе од еднаш во изминатите седум дена. Во 2020 година, овој процент изнесувал 39.7%. „Никогаш досега германските купувачи не купувале толку многу производи онлајн и во исто време не изразиле толку високи нивоа на задоволство“.
М-трговијата расте
Добри 40% од сите продажби од е-трговијата во Германија биле генерирани на мобилни уреди во 2021 година, бидејќи обемот на продажба на мобилната е-трговија се зголемил за 56,5% на 39,9 милијарди евра. Во 2020 година, продажбата генерирана од мобилни уреди била 28,1 милијарди евра, што е една третина од целата продажба на е-трговија.
Обемот на продажба на м-трговијата се зголемил за 56,5% во 2021 година
М-трговија
Ова покажува дека е-трговијата која се одвива преку мобилни уреди е во пораст кај германските потрошувачи. Во два од три случаи, млади од 14 до 29 години ги купувале своите производи преку паметен телефон или таблет. Интернет пребарувачите и онлајн продавниците остануваат како првични информативни канали за купувачите да можат да донесат одлука за е-купување, но тие се проследени од социјалните медиуми и мобилните апликации.
Трговците кои продаваат исклучиво онлајн доживуваат раст од 18%
Во третиот квартал од 2021 година, веќе стана очигледно дека со директните продажби (D2C), производителите можеле најмногу да ги зголемат своите продажби. Повеќеканалните трговци забележале раст на продажбата од 16,7% во 2021 година. Нивниот раст не бил толку силен како оној на трговците што вршат продажба исклучиво преку интернет – тие достигнале раст од 18,4%.
Кога се гледа каде се направени најмногу купувања, со бруто-продажби од 50,5 милијарди евра, повеќе од секое второ евро во германската е-трговија е потрошено на онлајн пазари. Намирниците, производи од аптеките и залихите за домашни миленици сè уште се сè попопуларни онлајн производи со зголемување на продажбата од 36,4%.
Бруто продажба над 110 евра во 2022 година
За следната година, германската асоцијација за е-трговија Bevh очекува дека е-трговците дополнително ќе ја зголемат својата продажба. За 2022 година, организацијата претпоставува дека продажбата на стоки ќе се зголеми за 12% и ќе генерира бруто продажба од повеќе од 110 милијарди евра.
„Важно е да не се ограничува развојот на нашата индустрија со законодавството“
„Многу ја поздравуваме посветеноста на новата влада за дигитализација и е-трговија во Германија. Сега е важно да не се ограничи неразумно развојот на нашата индустрија преку еднострани оптоварувања, прекумерен формализам и страв од нејзиниот успех содржан во законодавството. Би сакале да имаме храброст да се фокусираме на иднината на е-трговијата наместо да ги зачуваме традиционалните структури – во Германија и во Европа“.
Интервју со Сара Спасовска, Sara Fashion – домашен бренд со 25 години традиција, регионална експанзија и силен фокус на е-трговија
BOJANA GJORGJIEVA
AETM news, E-commerce in Macedonia, Јавен повик
Успешна приказна – optikaorbis.mk: Од традиционална продавница во ГТЦ до модерен е-commerce бренд – успешна приказна на поддржан бизнис преку јавниот повик на АЕТМ и Visa
BOJANA GJORGJIEVA
Ecommerce News
De minimis: Европските политичари ги забораваат потрошувачите и малите бизниси
BOJANA GJORGJIEVA
AETM news, E-commerce in Macedonia, Настани
Одржан Форум за интелектуална сопственост во организација на АЕТСМ и АмЧам
BOJANA GJORGJIEVA
Ecommerce News
Како Pinterest и е-трговијата го менуваат европскиот do-it-yourself (DIY) пазар
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookies
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
3rd Party Cookies
This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!