News from e-commerce

TikTok Shop го проширува своето присуство во Европа: Како ова ќе ја промени е-трговијата?

На почетокот, TikTok беше апликација на која скролавме за да се насмееме, да најдеме инспирација за облека или да видиме што прават нашите омилени инфлуенсери. Брзо стана дел од нашето секојдневие – место каде што не само што се информираме, туку и поставуваме трендови.

Сега, TikTok оди чекор понатаму и ни го претставува TikTok Shop – функција што има потенцијал целосно да го промени начинот на кој купуваме онлајн. Со неа, содржината и купувањето се спојуваат во едно – гледаш производ, слушаш искрена рецензија и со еден клик можеш да го нарачаш, без да ја напуштиш апликацијата.

Ова не е само уште една алатка за шопинг. Ова е нова ера на е-трговија, каде што Gen Z генерацијата игра главна улога 

По успешниот старт на TikTok Shop во Обединетото Кралство, Шпанија и Ирска, платформата сега официјално го лансира TikTok Shop во Германија, Франција и Италија, со што додадоа дополнителни 72 милиони корисници во својата мрежа. 

Што е TikTok Shop и како функционира?

TikTok Shop е функционалност која овозможува корисниците на TikTok директно да купуваат производи без да ја напуштат апликацијата. Преку оваа платформа, бизнисите можат да постават виртуелни продавници каде што ќе ги прикажуваат своите производи, а корисниците ќе можат да ги купуваат преку стори, видео или директен линк во текот на нивното пребарување на платформата. TikTok Shop ги комбинира функциите на социјалните мрежи и е-трговијата, нудејќи нов и иновативен начин на онлај купување кој се темели на откривање на производи преку интересни и привлечни содржини.

Основната привлечност на TikTok Shop лежи во тоа што овозможува потрошувачите да откриваат нови производи органски, без да мора да пребаруваат на други платформи или веб-сајтови. Ова е нов начин на пазарување кој е во согласност со наметливиот тренд на “discovery eCommerce” (откривање на производи), кој ги охрабрува потрошувачите да купуваат нешто само затоа што виделе интересни видеа за тоа. (Ecommerce News)

Што носи проширувањето на TikTok Shop во Германија, Франција и Италија?

Германија, Франција и Италија не се само значајни економски центри во Европа, туку и културни средишта. Секој од овие пазари носи свои уникатни традиции и потрошувачки преференци, што е клучно за бизнисите кои сакаат да го искористат потенцијалот на TikTok Shop. 

Во Германија, TikTok Shop стана партнер со големи компании како што се “About You” и “Nivea”. Овие брендови носат со себе длабок спектар на популарност, што го прави германскиот пазар клучен за успехот на платформата во Европа.

Во Франција, брендот „Cabaia“ е еден од водечките примери, додека во Италија се приклучува „Goovi“ – компанија позната по својата одржлива козметика. Овие познати имиња ќе помогнат во привлекување на локалните потрошувачи кон TikTok Shop. Но, платформата не се задржува само на големите брендови – таа активно се насочува и кон малите и средни бизниси, нудејќи им можност да допрат до поширока публика и да го развијат својот бизнис преку самата апликација.

Што значи ова за е-трговијата во Европа?

TikTok Shop станува сериозен конкурент на гигантите како Amazon, Shopify и Instagram Shopping. Според Reuters, TikTok активно вработува врвни експерти од Европа и формира локални тимови во Франција, Германија и Италија со цел да го скалира својот бизнис.​

Во Обединетото Кралство, TikTok веќе ја нуди услугата Fulfilled by TikTok (FBT) – целосно логистичко решение каде платформата се грижи за складирање, пакување и испорака на производите. Според Ecommerce News Europe, оваа услуга наскоро ќе биде достапна и во Германија и Шпанија, а се очекува брзо проширување и во Италија и Франција.​ Newsroom | TikTokDao Insights+2Ecommerce News+2LinkedIn+2

TikTok Shop е само дел од пошироката трансформација на е-трговијата во Европа. Социјалните мрежи стануваат сè поактивни учесници во продажбата на производи, а TikTok има предност со својот иновативен пристап. Нивниот алгоритам за откривање на интереси работи на принцип на споделување содржина според интересите на корисникот, овозможувајќи прецизно таргетирање и прикажување на производи што најверојатно ќе ги привлечат потенцијалните купувачи. Ова значително го зголемува потенцијалот за продажба и го подобрува искуството на корисникот.​

За брендовите, TikTok Shop нуди нов начин за допирање до поширока публика и развој на поефективни стратегии за продажба. За потрошувачите, овозможува откривање на производи преку природна интеракција со содржини што ги интересираат – купувањето станува помалку наметливо, а повеќе органско и персонализирано.​

TikTok има амбициозни планови за продолжување на своето проширување. Според Еcommercebridge, платформата ќе го прошири TikTok Shop во други европски земји како што се Холандија и Шведска, а потоа планира да го лансира во Азија, Бразил и САД. Во овие региони, TikTok Shop ќе има конкуренција од веќе постоечките е-трговци, но уникатниот пристап на платформата да ги комбинира социјалните медиуми со онлајн купувањето може да ја направи многу конкурентна.

Како што TikTok продолжува да се шири и да се развива, платформата се поставува како силен конкурент во светот на е-трговијата.

Related content