News from e-commerce

Конференцијата CRO Commerce 2024 ќе се одржи на 4 октомври во Центарот за настани Мозаик во Загреб

Речиси секој друг човек околу нас редовно купува онлајн. Од облека и козметика до апарати за домаќинство, онлајн купувањето ни заштедува време, пари и нерви. Сепак, многу брендови сè уште се борат со прашањето дали е навистина неопходно да се има сопствена веб-продавница. Дали можат да се потпрат на дистрибутери или постоечки платформи? Дали луѓето доволно им веруваат на онлајн плаќањата? Дали користат онлајн продавници првенствено за купување или за споредба на цените? Во кој момент веб-продавницата всушност станува профитабилна за една компанија?

Повеќе од 30 регионални експерти, успешни претприемачи и менаџери ќе одговорат на овие и на многу други прашања на конференцијата CRO Commerce, powered by VTEX. Ова е шесто издание на овој настан за е-трговија организиран од асоцијацијата e-Commerce Croatia, кој ќе се одржи во три етапи на 4-ти октомври во Центарот за настани Мозаик во Загреб. Со кодот untangling20 овозможени се 20% попуст на билетите за овогодинешната CRO Commerce конференција.

Големи имиња од регионалните и локалните сцени ќе се појават на Future Stage за да разговараат за подобрување на бизнисот и надминување на сегашните и идните предизвици на пазарот, како и на Cross Border Stage за да разговараат и презентираат решенија за проширување на бизнисот на странски пазари.

На Future Stage, Немања Антиќ, сопственик на Military Shop Beograd, водечки производител и дистрибутер на специјализирана и заштитна облека и опрема присутна на шест регионални пазари, ќе зборува за важноста на мотивацијата и позитивното влијание врз другите во градењето на успешен бизнис.

На истата сцена, Ернест Антоловиќ, партнер во дигиталната агенција Shipshape и експерт за развој на веб-продавници, ќе ги открие најновите трендови и решенија во динамичните цени. Заедно со него, Роберт Петковиќ, специјалист за Google Analytics и еден од најистакнатите аналитичари во регионот, ќе објасни како правилно да ја поставите и надгледувате најкористената веб-аналитичка платформа и да ја усогласите со регулативите за GDPR.

Од друга страна, на Cross Border Stage ќе слушнеме тајни и совети за подобра онлајн продажба од Игор Ковачевиќ, експерт за корисничко искуство. Ивица Крухек, извршен директор на Маркер, најнаградуваната домашна агенција за е-трговија која има создадено преку 180 веб-продавници, ќе ги открие најчестите грешки при проширувањето на странските пазари.

Дарио Бегоња, кој ја предводи агенцијата за перформанси за е-трговија Hero Factory, верува дека хрватските трговци на мало се борат со скалирање. На оваа фаза, тој ќе ги открие точните бројки што треба да ги достигне една веб-продавница за да биде подготвена за сериозен бизнис раст.

„Конференцијата CRO Commerce собира над 500 професионалци за е-трговија и маркетинг секоја година, а оваа година воведовме неколку нови елементи за дополнително да ја истакнеме клучната цел на нашиот настан, а тоа е можност да се поврземе со најдобрите регионални експерти во опуштена атмосфера. Затоа поставивме трета фаза во форма на подкаст со истакнати членови на заедницата, им овозможивме на посетителите да се пријават за менторство со жирито на нашиот натпревар за eCommAwards и ѝ понудивме на заедницата можност да избере еден говорник. Дополнително, со оглед на тоа што еден наш член моментално се бори за животот на својот син, овогодинешната конференција има хуманитарен карактер, а 10 проценти од вкупната продажба на билети ќе бидат донирани на здружението „Сунчани пут“, кое дава поддршка на заболените од сарком.” – изјави Марсел Мајсан, претседател на асоцијацијата eCommerce Croatia.

Сите информации за конференцијата CRO Commerce 2024 можете да ги најдете на официјалната веб-страница, а билетите може да ги купите со 20% попуст преку кодот untangling20 на овој линк

Related content