Технологијата се развива брзо. Но зад секоја иновација што ги трансформира пазарите стојат луѓе кои го разбираат длабокиот спој помеѓу луѓето и бројките, креативноста и стратегијата.
Овој 6 ноември во Тирана, нашите партнери и соработници AllWeb ќе донесат две личности кои ја отелотворуваат таа врска: Kaido Kukk, архитект на паметните финансии во Iute Group, и Anja Nikolovska, креативниот глас кој ја води стратегиската комуникација во Pikasa Analytics.
Два различни света, кои зборуваат истиот јазик — јазикот на иновацијата.

Kaido Kukk – Човекот кој ја донесе револуцијата „Buy Now, Pay Later“ на Балканот
Денес, купувањата на рати се толку едноставни, брзи и без хартија, а зад таа трансформација стои визијата на лидер кој разбира дека дигиталната погодност е валутата на иднината. Во последните четири години, Kaido Kukk ја води Програмата за кредитирање во Iute Group, една од најуспешните fintech компании во Источна Европа. Тој успешно ја прошири моделот „Buy Now, Pay Later“ (BNPL) на четири клучни пазари: Албанија, Северна Македонија, Бугарија и Молдавија, поврзувајќи ја Iute Group со илјадници партнери-продавници и овозможувајќи повеќе од 130.000 потрошувачи годишно да купуваат лесно преку флексибилни опции за плаќање. Но, повеќе од бројките, трансформацијата на искуството е тоа што го прави работата на Kaido уникатна. Тој ја предводи трансформацијата на Iute Group во целосно дигитален екосистем — од договори без хартија до самопослужување во продавница и онлајн купувања завршени за само неколку секунди.
„Дигитализацијата не е само технологија, туку доверба. А довербата се гради со тоа што го олеснувате животот на луѓето,“ вели Kaido. Резултатот? Пазар кој верува во паметни плаќања, модел кој секој ден расте и менталитет кој ја гледа иднината како спој на едноставност и иновација.

Ања Николовска – За податоците што дишат креативност
Во ера каде секоја одлука се води од податоци, Ања Николовска е гласот кој нè потсетува дека зад секој графикон стои човечка приказна. Како маркетинг менаџер во Pikasa Analytics, таа ја води стратегијата за комуникација преку спој на анализа, уметност и емоција. Со повеќе од една деценија искуство во ИТ и софтверската индустрија, Ања гради мостови помеѓу бројките и луѓето, претворајќи сурови податоци во пораки кои инспирираат. Во Pikasa, таа е моторот кој му дава значаен глас на брендот, не само преку кампањи, туку и преку приказни кои длабоко се поврзуваат со реалноста на клиентите. За неа, маркетингот е многу повеќе од промоција; тоа е уметност на свесна комуникација, каде секоја стратегија станува искуство, а секоја анализа — емоција.
Нејзината кариера вклучува високи позиции во големи технолошки компании, влијателни меѓународни кампањи и настани кои ја обединиле заедницата на иноватори во регионот. Таа ја отелотворува едноставната филозофија: „Не е доволно да имаш податоци. Мора да ги разбереш, почувствуваш и раскажеш.“

Зошто да присуствувате на AllWeb во Тирана овој ноември
Бидејќи ова е повеќе од конференција — тоа е патување до срцето на иновацијата. Kaido Kukk и Ања Николовска ги претставуваат двете страни на истата монета која ја дефинира иднината на бизнисот: финансии и креативна имагинација. Тие не зборуваат во теории, туку од искуство — вистински приказни кои ги промениле пазарите низ регионот. На AllWeb, идеите стануваат стратегија, а стратегијата станува акција. Тоа е местото каде стартапи, лидери, креатори и професионалци се собираат за да разберат не само што се случува, туку како да водат промена.
Билети се достапни онлајн: allweb.digital
Билети за стартапи можат да се резервираат преку контакт: gerti@newmedia.al

Купете ги вашите билети преку официјалниот линк и искористете ја понудата 4+1 бесплатно.