News from e-commerce

Email маркетинг ROI во просек е 36:1

Email маркетинг нуди највисок и најизмерлив ROI (Return Of Investment – поврат на инвестицијата) од сите видови маркетинг. 

Повикувајќи се на статистиката за email маркетинг и разбирањето кои трендови функционираат, а потоа нивното имплементирање во вашата сопствена стратегија за email маркетинг е најдобриот начин да го зголемите вашиот email маркетинг ROI. 

Но, пред да зборуваме за подобрување на вашиот ROI, ајде да го погледнеме просечниот ROI на email маркетинг кампањите

Просечен email marketing ROI

Просечниот ROI преку email маркетинг е 36 долари за секој потрошен 1 долар. Едноставно кажано, вие инвестирате долар и за возврат добивате 36 пати од него.

Извештаите понатаму наведуваат дека од сите email кампањи што се испраќаат, таргетираните email кампањи и списокот на сегментирана е-пошта носат 36% од email маркетинг ROI.

Повеќе податоци за email ROI

Извештајот од Латмус дополнително го разложи рентабилноста на email маркетингот по индустрија:

  • Софтвер и технологија: 40:1
  • Маркетинг, PR & advertising агенции: 42:1
  • Трговија на мало, е-трговија и производи или услуги: 45:1
  • Медиуми, издаваштво, настани, спорт и забава: 45:1
  • Патување, туризам и угостителство: 53:1

Јасно е дека email маркетингот го задржува (или дури и го надминува) неговиот просечен ROI од 36:1 кога се испитува во одредени индустрии.

Според извештајот на Direct Marketing Association, 66% од потрошувачите купиле онлајн поради email маркетинг порака.

Email маркетингот сè уште го држи своето место како најефективна форма на маркетинг

Со целото внимание привлечено од социјалните медиуми и маркетингот на апликации за паметни телефони, некои може да го сметаат email маркетингот за старомоден во споредба со поновите технолошки маркетинг можности. Сепак, точно е спротивното, бидејќи email маркетингот не само што останува ефикасен, туку и широко се користи. Исто така, им овозможува на компаниите да користат управување со односите со клиентите, или CRM, за да креираат подобро насочени и високо персонализирани пораки и понуди за клиентите.

Како email маркетингот генерира поврат за вашиот бизнис

Да ја погледнеме реалната вредност на email маркетингот, користејќи ја индустријата за храна и ресторани како пример, за да разбереме повеќе за email маркетинг ROI. 

За операторите на ресторани кои размислуваат каде да ги потрошат своите маркетиншки буџети, неколку повеќе исплатливи опции се подобри од email маркетингот. И бидејќи стапката на одговор лесно се следи, таа секогаш ќе биде одлична алатка за одредување на повратот на инвестицијата на операторот.

Дури и големите синџири на ресторани, со најдобри маркетинг стратегии, продолжуваат да користат е-пошта за да споделуваат специјални зделки со својата публика. Нивните пораки се приспособени со помош на детални демографски информации и историја на купување на клиентите собрани преку веб-нарачки.

Но, иако собирањето податоци за публиката станува полесно со текот на времето, експерти велат дека некои ресторански компании не успеваат да ги искористат тие вредни информации за да им продаваат директно на своите клиенти.

Како основач на Restaurant Building Blocks – консултантска куќа од Монтреал, Канада – Кристофер Велс вели дека не е изненадувачки што многу ресторани се people-oriented типови кои се фокусираат на личните односи со клиентите, но ги занемаруваат нивните потехнички маркетинг напори, како што е е-поштата.

За да го зголемите email маркетинг ROI , персонализирајте ја пораката

За да го направат email маркетингот ефективен и да генерираат повисок ROI, бизнисите мора да изградат голма листа на е-пошти за да го „рашират зборот на широко и на далеку.“

За среќа, постојат многу начини да го направите ова, без разлика дали преку pop-up за пријавување, или преку банери кои ги наведуваат клиентите да се регистрираат онлајн. Двете опции се многу успешни во привлекувањето клиенти кои ќе ги споделат своите информации. 

Најдобрите листи се оние што опфаќаат најмногу информации за секој клиент. Тоа не само што ги опфаќа основите на имињата и адресата на е-пошта, туку и следните чекори, како што се родендени и специјални годишнини, претпочитани ставки, интереси, па дури и омилени спортски тимови. 

Исто така, мудро е да откриете што сакаат клиентите од вашите email кампањи. Дали сакаат да знаат за деловни ажурирања, промоции или специјални настани поврзани со вашиот бизнис? Познавањето на овие информации му овозможува на маркетерот подобро да ги насочува промоциите, наместо да испраќа генерички email.

Исто така, не сакате да ги преоптоварувате клиентите со промотивни е-пошти поврзани со генерички понуди, вели Дејвид Ериксон, потпретседател за онлајн маркетинг за фирмата за односи со јавноста со седиште во Минеаполис, Karwoski & Courage. „Рестораните не успеваат со тоа што нудат преголеми купони кои немаат доволно вредност“, вели тој.

Испраќањето email без јасна идеја за тоа кај кого стигнува, ја обезличува пораката и ја прави неефикасна, вели Марк Фалсетто, главен извршен директор на JEY Hospitality Group (JHG), компанија со повеќе концепти во Форт Лодердејл, Флорида.

„Кога некој ќе го остави својот email, тој сака да биде контактиран“, вели Фалсетто, „Клиентите кои ни ги даваат своите email-ови всушност сакаат да бидат дел од нашата програма за лојалност“.

Искористете го максимално тоа што клиентите ви го даваат за да го подобрите растот на вашиот бизнис. Користете го email маркетингот како вреден asset преку кој ќе им се обратите на клиентите со персонализирана – само за нив создадена – понуда, промоција или порака.

Related content