5 едноставни чекори за имплементирање на одржливост во вашето дигитално однесување
Што е дигитална одржливост?
Одржливоста значи исполнување на нашите сопствени потреби без да се загрози способноста на идните генерации да ги задоволат сопствените потреби. Дигиталната одржливост е средство што го намалува дигиталното влијание врз животната средина – човековото, еколошкото, економското здравје и виталноста.
Одржливоста, како и дигиталната одржливост, е равенка која се состои од еколошки, економски и социјални компоненти. Постигнувањето на одржливост значи комбинирање на трите од нив. Иако има многу малку истражувања за влијанието на дигиталниот јаглерод, може да биде предизвик да се разбере кој ја сноси најголемата одговорност во однос на дигиталната одржливост.
Дали се однесува на компании? Дали се однесува на провајдери за хостинг? Или пак, се однесува на поединци? Во секој случај, постојат активности кои можеме да ги преземеме, независно од нашата улога.
Чекор 1: Проверете го дигиталниот јаглероден отпечаток на вашата веб-страница
Константните иновации во дигиталниот свет ни нудат солуција за скоро секој постоечки проблем. Внесете го вашиот URL на следниот линк и проверете ги резултатите:
→ http://www.websitecarbon.com/
Ја тестиравме веб-страницата ecommerceawards.mk. Секогаш кога некој ја посетува нашата страница, таа произведува само 0,14 g CO2. Годишно, https://ecommerceawards.mk/ произведува 16,29kg кг CO2. Оваа веб-страница емитира количество јаглерод што едно дрво го апсорбира за една година. Тоа покажува дека локацијата работи и на одржлива енергија. Проверете го вашиот статус и истражете ги следните чекори што можат да ве насочат кон постигнување на дигитална одржливост.
Чекор 2: Преиспитајте ги системите и базите на податоци
Секогаш е добра идеја повторно да се разгледаат организациските системи и бази на податоци – дигитална одржливост или не.
Но, кога станува збор за дигитална одржливост, дали знаевте дека преоптоварувањето со податоци во вашите системи предизвикува значително зголемување на емисиите на CO2? Затоа е суштинско чистењето на податоците – затоа што го намалува оптоварувањето.
Покрај тоа, секој систем или програма користи електрична енергија и ресурси. Можеби е совршено време да ги процените системите на вашата организација и да оцените дали сите тие се неопходни.
Чекор 3: Изберете зелен/еколошки хостинг провајдер
Зелениот или еколошки хостинг во основа е зелена енергија за да се намали влијанието врз животната средина. Веб-страниците се хостирани на сервери лоцирани во центри за податоци. Центрите за податоци бараат многу енергија. Не само за компјутерите, туку и за системите за климатизација и за други ресурси.
Изберете хостинг провајдер кој користи обновливи извори на енергија. Ако не сте сигурни кои прашања да ги поставите на давателот на зелен хостинг, Wholegraindigital ги покрива во оваа статија: http://www.wholegraindigital.com/blog/choose-a-green-web-host/ .
Таа вели дека главните работи што треба да се земат во предвид се:
- Дали хостинг провајдерот има обновливи извори на енергија, како соларни панели или турбини на ветер?
- Каде давателот купува кредити за обновлива енергија?
- Дали давателот има директно снабдување со енергија од други локални даватели на обновливи извори?
Чекор 4: Внимателно сурфајте на интернет
Значи, додека ја проверувате емисијата на CO2 на вашата веб-локација, можеби сте забележале дека секоја посета на веб-локација исфрла емисија. Секое барање за пребарување, објава на Инстаграм, па дури и порака може да „јаде“ струја и да исфрли CO2.
Значи, колку повеќе програми и социјални медиуми користиме, толку е поголема штетата што ја нанесуваме на животната средина. Внимателно интернет сурфање е добар термин што треба да го знаете за да ги намалите вашите емисии.
За да ги контролирате емисиите на CO2 додека сурфате на интернет, може да размислите за Пирамидата за управување со отпад. Не одговара на специфично дигитално однесување, сепак, може да биде инспирација за тоа како да го започнете вашето патување за дигитална одржливост и да станете повнимателни кога користите интернет:
Чекор 5: Обратете се до експерти за дигитализација
Ако разгледувате нова или надоградба на вашиот моментален е-commerce софтвер, размислете за решение што е одржливо во иднина, како на пример пристапот до комбинирана трговија. Одржливо во иднина значи флексибилно решение што може да се прилагоди на вашиот бизнис модел и да се адаптира на промените на пазарот и трендовите.
Продолжувањето на дигиталното уредување ви овозможува да искористите пирамидата за управување со отпадот, бидејќи не морате да започнувате целосно од почеток.
За овој чекор, изборот на правилниот дигитален агент е суштински. Вашиот дигитален агент треба да може да ве советува за реалните прашања, да ги избере адекватните системи, да одлучи за правилната стратегија за дигитална одржливост и практични работи како, на пример, начини за оптимизација на брзината на вашата веб-страница (што може да биде еден од најголемите емитери на CO2 на вашата веб-страница ако вчитувате премногу тешки ресурси).
Освен тоа, започнувањето со професионален дигитален агент може да ве инспирира да ги разгледате еколошките аспекти на вашето решение и карбонскиот отпечаток и да почнете да ги внесувате социјалните и економските цели во вашиот бизнис живот.
Започнете со мали промени. Сосема е во ред!
Апсолутно е во ред ако вашата стратегија за дигитална одржливост започнува со мали димензии. Подобро е многумина од нас да започнат мало и транспарентно со дигитална одржливост, наместо само неколку организации да го прават тоа совршено.
Ако сакате да започнете со подобрување на вашата дигитална одржливост, ви препорачуваме:
⦁ Проверете ја емисијата на CO2 на вашето тековно решение;
⦁ Погледнете дали ви треба чистење на податоците;
⦁ Размислете за зелен, еколошки хостинг;
⦁ Станете (по)внимателен (интернет) сурфер;
⦁ Разговарајте со експерти за дигитализација.
Извор:
https://www.unsustainablemagazine.com/the-5-rs-of-zero-waste-living/
Kruso Blog | Greener on the web front.