Трендови за eCommerce раст во 2023

Индустријата за е-трговија брзо расте. Иако не постои начин точно да се знае како ќе се одвива во 2023 година, многу трендови за раст на е-трговија се гледаат јасно.

Дури и пред пандемијата на COVID-19, сè поголем број потрошувачи – од Соединетите Американски Држави до Кина и насекаде помеѓу – веќе се свртуваа кон купување преку Интернет. Сè се случува брзо на пазарот за е-трговија. Големите компании како Амазон и Волмарт продолжуваат да го водат трендот, додека на „почетниците“ им е полесно од кога било да станат дел од e-comm светот. 

Подолу се неколку трендови за раст на е-трговија – придружени со статистика – кои ја раскажуваат приказната за тоа каде се и како ќе се движат работите во 2023 година и понатаму.

  1. Продажбата на е-трговија ќе продолжи да расте

Според Statista, e-трговијата во САД се предвидува да достигне 1,1 трилиони долари до 2023 година, продолжувајќи ја својата нагорна траекторија. Електронската трговија напредува благодарение на платформите како Shopify, што му овозможува на сопственикот на бизнисот да постави онлајн продавница и да започне да продава без потреба од кодирање или учење веб дизајн. Ова ги прави бариерите за влез на пазарот за е-трговија доста ниски.

Социјалните платформи како Instagram и TikTok, исто така, им олеснија на производите да станат вирални и на претприемачите да се распродадат дури и пред деновите на нивното официјално претставување.

  1. Онлајн продажбата ќе сочинува поголем дел од вкупната продажба на мало

До 2023 година, електронската трговија ќе сочинува 20,8% од глобалната продажба на мало. Во 2026 година оваа бројка ќе достигне 24%.

Како што продажбата на интернет продолжува да расте, на физичките продавници ќе им биде потешко да го задржат чекорот со практичноста и ефикасноста на онлајн купувањето. Ова е причината зошто сè поголем број трговци издвојуваат повеќе ресурси за развој на силна стратегија за е-трговија преку Интернет што им овозможува да таргетираат не само локални клиенти, туку потенцијални купувачи ширум светот.

  1. Онлајн продажбата е зголемена во секоја категорија на производи

Niche онлајн брендови победуваат –  брендови за е-трговија забележаа голем пораст на нарачките за време на пандемијата COVID-19. Овие брендови можат да го носат моментумот во текот на 2023 година и пошироко.

Другите индустрии влегуваат во акција – oд мебел до алкохол и автомобили, компаниите во секоја индустрија размислуваат што можат да направат за да зграпчат дел од колачот за е-трговија.

Во не толку далечното минато, бизнисите за е-трговија се фокусираа првенствено на основните производи. Предмети како облека, електроника и покуќнина беа најпродавани.

Но, денес, трговците во секој простор што може да се замисли се етаблираат како огромни конкуренти на традиционалните продавници. Ова е една од најголемите причини за растот на глобалниот пазар на е-трговија.

Категориите со историски ниска продажба на е-трговија – како што се алкохолните пијалоци – имаат најголем потенцијал за раст бидејќи се во повој во врска со купувањето преку Интернет. IWSR предвидува дека продажбата на алкохол во е-трговијата ќе порасне за дури 34% во следните неколку години, што е помалку од претходно предвиденото, но останува силна траекторија на раст.

Спротивно на тоа, попопуларните категории како облека и електроника немаат толку простор за раст, но нагорното движење сè уште има потенцијал.

  1. Глобалната е-трговија е во подем

Многу луѓе размислуваат првенствено за Северна Америка и Азија кога станува збор за продажбата на е-трговија и глобалната малопродажба воопшто. Но, тоа не ја гледа целата слика.

Глобалната е-трговија расте насекаде.

Глобалната продажба во е-трговијата се зголеми за повеќе од 27 проценти на крајот на 2020 година, при што овој тренд продолжи до првата половина на 2021 година.

Латинска Америка, на пример, е еден од регионите каде што онлајн трговците создаваат „дупка“ во малопродажната индустрија.

Земјите во развој како Филипините и Индија се две водечки нации за раст на е-трговија. Поради масовното дигитално усвојување за време на пандемијата, Филипините се најбрзо растечкиот пазар во регионот на Југоисточна Азија сега, со над 73 милиони активни корисници.

  1. Социјалните медиуми се движечка сила за откривање производи и конверзии

Главните платформи за социјални медиуми – вклучувајќи ги Instagram, Facebook и TikTok – имаат потенцијал да го поттикнат сообраќајот и продажбата. И затоа многу продавници за е-трговија трошат добар дел од својот буџет за рекламирање и маркетинг на социјалните медиуми.

Според Statista, социјалната трговија е дефинирана како „користење на платформи за социјални медиуми за промовирање, продавање и купување производи и услуги“.

Додавајќи на ова, Statista забележа дека 43 отсто од корисниците на интернет ги истражуваат производите преку социјалните мрежи пред да донесат одлука за купување.

Еве неколку трендови на социјалните мрежи што треба да ги следите во месеците што доаѓаат:

  • Употреба на influencer marketing: И покрај претстојната рецесија, се предвидува дека брендовите ќе потрошат над 6,16 милијарди долари во 2023 година за influencer marketing.
  • Видео содржината сега владее. Со оглед на тоа што Instagram ги турка Reels да се натпреварува со подемот на Tiktok, клучот е можноста да развие висококвалитетна видео содржина во кратки форми што се чувствуваат автентични и помалку корпоративни.
  • Глеми промоции за време на Black Friday и сезоната на празници: 
  • Social customer service: Поддршката за клиенти може да биде разликата помеѓу успехот и неуспехот за физичките и онлајн трговците. Со оглед на тоа што 13% од клиентите велат дека им кажуваат на 15 луѓе за лошо искуство со е-трговија, од клучно значење е да се обезбеди услуга за клиенти водечка во индустријата. Тоа преку социјалните медиуми им дава на клиентите уште еден начин брзо и ефикасно да ве контактираат со прашања и повратни информации.
  1. Повеќе начини за плаќање

Додека кредитните картички остануваат популарна форма на плаќање, продавниците за е-трговија сфаќаат дека нудењето повеќе начини за плаќање ја зголемува нивната база на клиенти.

Покрај кредитните и дебитните картички, зајакнуваат услугите за плаќање од трети лица. Покрај PayPal – најпознатата услуга – други вклучуваат Apple Pay, Google Pay, Amazon Pay, Venmo и Payoneer.

Дополнително, крипто лудилото го менува начинот на кој онлајн трговците прават бизнис. Некои од најголемите светски брендови сега прифаќаат криптовалути како плаќање.

Овие брендови вклучуваат, но не се ограничени на Overstock, AT&T, Dallas Mavericks, CheapAir и ExpressVPN. Собирањето крипто плаќања исто така може да биде одличен начин за намалување на трошоците за вашата онлајн продавница. Во споредба со традиционалните облици на плаќање, крипто плаќањата или немаат трансакции или имаат минимални.

  1. Видео и AR добиваат на значење

Додека активно купувате онлајн, можеби нема да го сфатите тоа, но одвојте неколку минути за да размислите колку од вашите омилени брендови користат видео и AR.

Од видеа на лице место до социјалните медиуми, брендовите (големи и мали) го користат овој медиум за да го зголемат ангажманот, да објаснат или прикажуваат производи или услуги и нивната публика да ја сподели содржината со своите следбеници.

Виртуелните платформи за купување, како што е Klarna, им го олеснуваат на брендовите од сите големини да го подобрат искуството за купување преку Интернет користејќи видео. Околу 61% од компаниите сега велат дека создавањето видео содржина е клучен дел од нивната маркетинг стратегија за е-трговија.

  1. Одржливоста продолжува да биде главна реклама

Потрошувачите се повеќе свесни за влијанието на производите што ги купуваат врз животната средина. Дополнително на ова, многу луѓе се со поголема веројатност да гравитираат кон трговците кои се сериозни за одржливост.

Едно истражување покажа дека речиси 30 отсто од потрошувачите би престанале да купуваат облека од компанија доколку откријат дека таа не е посветена на одржливост. Тоа е голема бројка што веројатно ќе расте во иднина.

Постојат многу начини на кои компаниите за е-трговија се движат кон поголема одржливост, како што се користење на биоразградливо пакување, намалување на големината на пакувањето и користење материјали што може да се рециклираат кога е можно.

  1. B2B е-трговијата е сè уште голем бизнис

Кога се разговара за е-трговија, B2C не е единствената game in town. B2B е-трговијата исто така расте, при што се очекува глобалната продажба на мало да се зголеми за 17% во следните две години.

Помина времето на телефонски нарачки и хартиени формулари кои го водеа шоуто. Сега, B2B брендовите се фокусираат на обезбедување висококвалитетно, ангажирано дигитално искуство што создава долгорочни клиенти. Со оглед на тоа што 65% од B2B компаниите сега се натпреваруваат онлајн наместо лично за вниманието на клиентот, создавањето веб-локација што може да ги едуцира и ангажира клиентите преку различни форми на мултимедија (видео сведоштва, студии на случај и онлајн квизови) е клучно.