4 бесплатни алатки кои може да ви помогнат за зголемување на продажбата

За да се изгради успешна компанија во е-трговијата потребна е одлична и координирана работа. Не само што треба да се менаџираат промоциите, маркетингот и продажбата, туку треба да се прибираат податоци, да се оптимизираат страниците на кои се наоѓаат продуктите, да се спроведува емаил маркетинг кампања и уште многу други работи за да се одржи и поттикне раст на компанијата.

Секако, не може овие работи да ги имплементира еден човек – сам. Потребна е помош од вистинските алатки за да се автоматизираат дел од овие процеси, да се анализираат и приберат податоци од посетеноста на сајтовите и да се генерираат повеќе продажби. Не е потребно да се потроши цел буџет за маркетинг за да се постигнат овие цели, зошто постојат многу квалитетни и бесплатни алатки кои може да бидат од голема помош за е-трговците. Во овој блог пост, споделуваме неколку такви алатки со вас.

MailChimp

Еmail маркетинг е важен дел од водење на компанија која е дел од е-трговијата. Овој начин треба да биде дел од сè, од генерирање прегледи до составен дел од промотивни кампањи, и многу повеќе. Кога станува збор за градење на е-мејл листа, MailChimp е одлична е-мејл маркетинг услуга која можете да ја користите бесплатно. Со повеќе од 14 милиони регистрирани корисници, MailChimp не е само најпопуларната е-маркетинг услуга достапна денес, туку исто така е единствениот софтвер кој нуди слободен план засекогаш со автоматизација.

Како да се користи: Можете да ги користите алатките за автоматизација на MailChimp за да креирате серија пораки кои прегледите потенцијално ќе ги претворат во продажби. Можете исто така да креирате автоматски пораки за во иднина за да се поврзете со корисници кои ќе ја завршат нарачката. Понатаму, можете да креирате емаил листи со сегменти.

Совет: Слободниот план на MailChimp ви овозможува да изработите е-маил листа до 2.000 претплатници.

HubSpot CRM

Водењето компанија вклучува многу funnels, датабази и следење на сите работи кои се случуваат, дневници, бази на податоци и друго. Затоа потребен ви е соодветен систем за управување со сите овие технички аспекти на вашата компанија без да се изгубите. HubSpot CRM (менаџирање на односите со клиентите) е одлична бесплатна алатка која можете да ја користите за да ја завршите работата. HubSpot CRM е платформа „сè-во-едно” која ви овозможува да управувате со процесот на продажба и маркетинг од една табла. И тоа доаѓа со засекогаш слободен план.

Како да се користи: HubSpot CRM ќе ви помогне да управувате со сите работи кои се поврзани со вашиот процес на подажба. Можете да ги следите интеракциите на клиентите, да пронајдете информации за leads, да креирате персонализирани мејлови и уште многу други работи.

Совет: HubSpot исто така има и софтвер за слободен маркетинг и софтвер за продажба, кој исто така може да помогне за менаџирање на продажбата, создавање на автоматизирани емаилови, создавање на follow up, следење на клиенти и затворање на повеќе зделки.

Nelio B Testing

Како компанија која е дел од е-трговијата, треба да имате постојано подобрување на вашата продавница и веб-сајт со тестирање на нови стратегии и тактики за да го искористите најдоброто од вашите маркетинг напори. Обично, ова вклучува извршување тестови за A / B за да дознаеш каков вид на изглед на веб-страницата функционира најдобро и кои бои охрабруваат повеќе кликнување на CTA копчињата.

Nelio AB Testing е моќен WordPress plug-in што можете да го користите за оваа задача. Тој доаѓа со бесплатен пробен период, кој ви обезбедува неколку корисни алатки и доволно време да се направат неколку тестови за да се оптимизира вашата веб-страница и страници на производот.

Како да се користи: Освен A / B алатки кои можете да ги користите за да ги тестирате вашите страници, блог постови, домашни страници и цели теми, Nelio исто така доаѓа со ефективна heat maps feature.

Совет: Користејќи heat maps, можете да дознаете кои области на вашата веб-страница треба да се подобрат, следејќи го однесувањето на корисниците и да видите кои копчиња, слики и линкови најмногу се забележани.

 Elementor

Како што расте вашата компанија, така после некое време ќе биде потребно да се преработи вашиот веб сајт за да се обезбеди подобро корисничко искуство. Тоа често знае да биде скапо, меѓутоа доколку вашиот веб сајт е на WordPress, можете да користите plug in страница како Elementor за да дизајнирате сопствени скици и веб страни без притоа да имате потреба од искуство со дизајнирање или кодирање.

Како да се користи: Elementor е plug-in кој доаѓа со уредувач во живо. Користејќи го plug-in-от, можете да дизајнирате сопствени почетни страници, поефективни страници на производи, целни страници и страници за продажба со едноставно влечење и пуштање на дизајнерските елементи во празно платно.

Совет: Elementor исто така поддржува други plug-in наменети за е-трговија, како што е WooCommerce, за изработка на подобри страници на производот.

 

Извор: www.entrepreneur.com