+389 78 58 44 48
info@ecommerce.mk

Новости

5 ефективни е-commerce маркетинг стратегии во 2019 година

Со се поголемиот замав на дигитализацијата во светот, така важноста на е-трговијата се зголемува од година во година. Е-трговија го трансформира начинот на кој луѓето купуваат. Луѓето кои го сакале традиционалниот шопинг се префрлаат кон онлајн шопинг, бидејќи нуди поатрактивни понуди.

Да ја погледнеме статистика.

Според извештајот на “Statistica”, во 2018 година, приходите од малопродажба на е-трговија во светот достигнаа до 2.842 милијарди американски долари, а проценетите приходи од е-трговија за 2019 година може да пораснат до 3.453 милијарди американски долари. Не се ли овие бројки огромни? Значи, ако имате веб-страна за е-трговија, со вистинска стратегија и планирање, вие целите директно кон вистинската цел во 2019 година.

Погледнете 5 ефективни маркетинг стратегии во 2019 година.

1) Анализирајте ја вашата моментална позиција

Првото нешто што треба да го направите е да видите каде се наоѓа вашата е-продавница во моментов.

  • Анализирајте ги вашите конкуренти и видете што е најдоброто што го прават
  • Споредете се со најдобриот конкурент
  • Обидете се да дознаете што вашите конкуренти прават подобро од вас
  • Анализирајте каде сте подобри
  • Анализирајте каде сте послаби

Преку спознавање на вашите предности и слабости, можете да почнете со нова бизнис стратегија. Откако ќе завршиште со само-анализата, ќе имате јасни детали и информации за да го превземете следниот чекор.

2) Поставете цел за вашиот e-commerce бизнис

Поставувањето на јасна цел за бизнисот со е-трговија ќе ви помогне да ја достигнете вашата визија побрзо.

Поставете ги целите за:

  • Приходи што треба да се постигнат
  • Добивка што треба да се постигне
  • Износ што треба да се потроши за маркетинг
  • Износ што треба да се потроши на ресурсите
  • Износ што треба да се потроши за проширување на бизнисот и иновации
  • Број на луѓе кои треба да стигнат до вашиот веб-сајт
  • Колку производи треба да продадете за да ги достигнете целните приходи

Поставувањето на целите и задачите ќе ви даде јасен пат напред. Значи, сега ќе знаете што сакате до крајот на годината. Инвестирајте ги своите средства соодветно и испланирајте ги трошоците и профитот за целата година. Додека ги поставувате целите, бидете сигурни дека ќе го разгледате секој фактор што може да тргне наопаку. Секогаш е подобро да се биде подготвен за катастрофи.

Сега да го погледнеме малку од техничкиот аспект…

3) Направете ја вашата веб-страница лесна за употреба

Веб-страната за е-трговија мора да биде лесна за навигација. Сите производи што ги продавате на вашата веб-страна треба да бидат лесно достапни за вашите купувачи. Така, оптимизирајте ја вашата веб-страна за да биде лесна и едноставна за навигација. На веб страната употребувајте бои пријатни за око и не користете премногу бои. Чувајте ја истата тема за сите странци на веб-страната. Секоја страница треба да има мени на врвот од каде корисниците можат да одат до друга категорија на производи, и да може да прегледуваат и други производи исто така. Менито треба да е поврзано со сите категории на производи. За да биде повеќе описно, од менито во продавницата треба да има хиперлинкови со сите страници во кои се распоредени категориите на производи, и овие категории треба да доведат до производот, од каде купувачот може да направи налог за нарачка.

4) Паметната употреба на платформите за социјални медиуми

Во 2019 година, маркетингот на социјалните мрежи ќе даде најдобри резултати на вашиот бизнис. Затоа, научете да го користите маркетингот на социјалните медиуми најдобро.
Вистинската употреба на социјалните медиуми може да донесе добар публицитет на вашиот бренд. Спознавање на брендот е клучот за да добиете повеќе и повеќе клиенти на вашата онлајн продавница.
Facebook и Instagram се најдобри платформи за директен маркетинг на производи. Додека, платформата како LinkedIn може да се користи за претставување на брендот пред бизнис заедницата и за стекнување на професионални контакти.
Постирајте редовно на страниците на социјалните медиуми со атрактивни слики кои ги прикажуваат вашите производи. Развивајте интеракција со луѓето кои коментираат на вашите постови. Придружете се кон социјални групи и дискусии во кои се вклучени и други е-трговци. На овој начин ќе направите некои добри контакти со луѓе кои можат да помогнат вашиот бизнис да расте. Исто така, рекламните материјали најдобро придонесуваат за зголемување на лајкови на страница и стекнување следбеници. За да се промовира вашата нова продавница, може да се организирраат некои натпревари и да се доделат некои подароци.

5) Инвестирајте во оптимизација и Retargeting

Кога станува збор за е-трговијата и дигитален маркетинг, SEO & Retargeting е она во што треба да инвестирате.
Добар SEO (Search Engine Optimization) ќе ја рангира вашата веб-страна органски на добра позиција на пребарувачите. Ако онлајн купувачите не можат да ја најдат вашата веб-страна на првата страница на Google, никогаш нема да направите продажба. SEO ќе ви помогне да добиете видливост на пребарувачите.
За да го оптимизирате вашиот веб-сајт за пребарувачите, осигурајте се дека ги идентификувате вистинските клучни зборови за вашиот веб-сајт и дека ги користите овие клучни зборови во вашата содржина. Додајте соодветни Наслови и Мета описи на вашиот веб-сајт со вистинските клучни зборови.
SEO е единствениот начин кој може да ве рангира на Google. Така, инвестирањето во оптимизација е задолжително за веб-сајтови кои продаваат производи и услуги онлајн. Ако не сте запознаени со оптимизација, земете помош од најдобрите компании за оптимизација кои подобро ке го позиционираат вашиот сајт на пребарувачите.

Сега, да видиме што е Retargeting…

Многу пати купувачот ги проверува производите на вашата веб-страница, но не прави нарачка и ја напушта вашата онлајн продавница. За враќање на таквите изгубени купувачи, методот Retargeting може да ни помогне.

Retargeting е форма на он-лајн рекламен екран, каде рекламите се прикажуваат на купувачите откако ќе заминат од веб-страницата за е-трговија без да направат купување. Retargeting ги следи активностите на вашите клиенти за да видите кои производи неодамна ги виделе на вашата веб-страница. Кога купувачот ќе ја напушти вашата веб-страница, прикажаните реклами на прегледаните производи му се прикажуваат за да го вратат на вашата веб-страница и да го заврши купувањето. Рекламите за прикажување на производи кои претходно биле прегледани ги привлекуваат купувачи назад кон вашата веб-страница и, овој пат, шансите купувачот да изврши нарачка се зголемуваат.

2019 година ќе биде конкурентна година во сегментот на е-трговија. Јасен стратегиски план може да ве приближи до вашата визија. Следете ги погоре дадените 5 маркетинг стратегии за е-трговија, за да го подобрите развојот на бизнисот во 2019 година.

Post a comment