Извештај од анализата на е-трговијата во Република С.Македонија – “Моментална финансиска големина, потенцијал, предизвици и препораки за развој на е – трговијата.” [2018]
Кој е концептот на продажба, дали се поседува физичка продавница или е чиста електронска трговија? Дали се врши наплата на врата или пак трансакциите во поголем обем се извршуваат преку електронската продавница?
Истражувањето ќе овозможи сите заинтересирани компании за имплементација и развој на електронската трговија да добијат целосен приказ за моменталната состојба во оваа дејност во нашата земја и соодветно на истата да ја креираат својата развојна стратегија.
За членовите на АЕТМ
цената е за -35% поефтина!
Купете ја целата анализа за да дознаете повеќе за:
- Начини на продажба
- Трендови на е-трговијата во С.Македонија
- Испорака на производи
- Маркетинг и промотивни активности
- Пазарен интензитет и конкуренција
- Идно проширување и иновации
- Дефинирање на предизвиците во работењето
- Задоволство од соработката со банките
- Општи интернет навики на потрошувачите
- Запознаеност со е-продавниците и потрошувачките навики на интернет
- Моментални потрошувачки навики
- Фактори со влијание при онлајн пазарење
- Преферирани е-продавници од потрошувачите
*Истражувањето за електронска трговија во С. Македонија во 2019 година е реализирано од Асоцијација за е-трговија на Македонија, Агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД и Бонитетната агенција Таргет Груп.
За членовите на АЕТМ
цената е за -35% поефтина!